skip to main
|
skip to sidebar
cordozakunst
tirsdag den 3. juli 2007
Udstilling hos Lundbeck
Kunstnergruppen Cordoza udstiller i firmaet Lundbeck i juni 2007
1 kommentar:
Anonym sagde ...
Det var dejligt at se den fine udstilling
3. juli 2007 kl. 13.45
Send en kommentar
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Blog-arkiv
▼
2007
(2)
▼
juli
(1)
Udstilling hos Lundbeck
►
april
(1)
Om mig
Annemette Bentsen
Vis hele min profil
1 kommentar:
Det var dejligt at se den fine udstilling
Send en kommentar